Wednesday 25 January 2012

PEMBUKA TIRAI KPOP 2012 .

Wah , bravo bravo , akhirnya suami suami aku datang gak malaysia , [FT ISLAND laa , sapa lagy]
BANG ZELO and FT ISLAND ialah pembuka tirai kpop 2012 nyh , fuh bangga bangga . walaupun aku tak dapat pergi , sampai menangis-nangis hary tu , tak pe la , bukan rezeki kot . huhu :( btw i love u all guys .
Zelo cute la . haha , tak silap aku dia form 4 kan taun ny ?? hee ~ teka ja , sebab setahu aku cam tu la . .
hope epop bulan depan ada news tentang deorg , tak sabar la nak beli epop ! haha . sayang epop . [apa la yg aku merapu ny ] . lalalalala~ , tak tau nak ckp apa dah , merapu pandai la . huahuahua . oke la guys , sampai sini cukup la , ni pon merapu banyak . and saya sertakan beberapa gambar di bawah ny yer :-




wat are u doin oppa ?
why are u laughing ?
i want to see !

ur voice make me faint , ahh ~

No comments: